torsdag 16 juni 2011

Glasögonen beställda

Igår satt jag med sonen för att
se på olika  glasögon bågar.
Han hade beställt hem bågar
från Favoptik och fastnat för
ett par som han beställde som
fotokromatiska solglasögon.
Tur var väl att Ann-Britt och Tobbe
kom förbi oss och hon hörde det där.
Då fick vi veta att det inte fungerade
i bilen som Gabriel ville ha dom till.
Då avbeställde vi allt. Vilken tur att
hon sa det, och att hon jobbat
hos en optiker och visste det.
 Det sparade honom en
massa strul o förseningar med att
måsta skicka tillbaka glasögonen.

Igår kväll medan han jobbade satt
jag o tittade på nätet för att se om
det ändå inte fanns fina glasögon och
ett bra pris till honom.

Då surfade jag in på Lensway


Och tur var väl det!!!
Dom hade jätterea på bågar.
Så 21.30 ungefär=))
Hade jag och sonen klickat hem
3 par bågar och ett par vanliga
solglasögon utan styrka.
Plus att vi i morse la en order på
Favoptik på solglasögon med styrka:))

Nu hoppas jag verkligen att han
kan ha dessa glasögon och att
dom känns bra på.

Vi håller tummarna

Nu blir det en kaffekopp på min fina altan.
Iklädd den nya top som jag handlade
på 50 % rea på Gina Tricot i dag:)
Sval & skön

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar