måndag 6 juni 2011

Födelsedags kalas

Idag fyllde min man år.
Som jag sagt förut så är han inte
glad åt när det kommer fram
en kamera. Han vill helst inte vara med.

Men titta!! Han sitter ner snällt:)

Men han ville vara lite rolig också på
min bekostnad lilla retstickan:)))

Cecilia, Neo, Christoffer o Gabriel
fick lite smörgåstårta

Efter smörgåstårtan tog sig Neo en Powernap:)))
i vår sköna hammock. Med bollen såklart

Här testar Kjell flugan han fick
av Christoffer och Jonna.
En i superkvalitet blev det...snyggt.

Här öppnar han presentkortet han fick
av Gabriel. Han ska få åka och shoppa
på Camp 4 you. Lycklig blev han över det.
Dessutom fick han ett av Thomas & Cecilia också:)

Broder Lars kom också med present.
Man får sig alltid mycket skratt när vi träffar Lasse.
Han är verkligen en rolig prick:))

Vid kl 16.00 träffade vi mina föräldrar
för att gå tillsammans på restaurang.
Efter maten drog vi till oss för
efterrätten...hos oss på altan.

Kjell fick en massa pengar av sina svärföräldrar
plus en massa träningströjor som han önskat sig:))
Han blev så himla glad över deras presenter.
Han är glad att han har mina föräldrar
dom ställer alltid upp för varandra.

Jag har en fin liten familj.
Som är rädda om varandra.

Kram

1 kommentar:

  1. Jaa, även om det blev en snabbis :P Men vi kommer och hälsar på snart igen =)

    Kraaaaaam

    SvaraRadera