söndag 19 juni 2011

Shopping i Luleå:)

Jag o sonen drog iväg till Luleå i går lördag.

Han skulle titta på ett fodral till sin
dator Mac book pro. Så jag hängde på.
Han har inte hittat nåt som han gillat,
men igår hittade han äntligen ett
fodral på Grafit i Luleå.
Supersnyggt tycker jag att det var.

Jag hittade också ett fodral till vår
Ipad. Gabriels kompis Gustav kom
hem för ett tag sedan med sin ipad,
och hade ett smidigt fodral till sin.
Blev lite avis på honom för det:))

Men igår hittade jag det nu äntligen på grafit.
Jag är helnöjd. Den känns mer stabil att hålla i
och sen kan man ställa den så den får lite mer
lutande ställning när man ska surfa.

Sonen var i shoppartagen igår:) Det är kul.
Han handlade en massa träningskläder också.

Jag själv handlade en kabinväska som
ska få följa med mig o Gabriel till Prag:)
Har velat ha denna lätta o snygga väska, men det har
aldrig blivit att jag handlat den......men NU:))

Skitvädret verkar ha kommit för att stanna
åtminstone känns det så:((
Känns inget vidare att veta att hela
Sverige har dåligt väder o kallt.

Tur är väl då att vi kommer att få åka
iväg vilken dag som helst med vår
kära husbil. Det blir bra trots vädret:))

Ha nu en bra söndag alla

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar