söndag 26 juni 2011

Gekås

När man har den bästa platsen på Gekås Camping....njuter man:))





I går kväll gick vi runt o tittade lite.......





Det var detta Kjell stod o tittade på när jag tog kortet.
Vattnet var så förtrollande att han inte såg att jag fotade honom:)





Detta är då baksidan av Gekås butik.






Här kan man se campingen. Husbilen till höger med cyklarna bak...är våran.
Då var det dags igen:))) vagnen är startklar...väskan o kameran är med
Då kör vi!!! Mot ingången:))



Var på morgonen och handlade lite till min kära make.....
Här fick jag gå sedan....vid returer av varor :) jag lyckades inte
så bra denna gången. Han fick gå in o välja själv vad han ville köpa.
Så han följde med vid 09.00 in i affären.





Här tog Kjell ett foto av kassorna. Det är dubbla kassor vid varje.
Sammanlagt finns det 62 kassor...tror jag det var. Helt otroligt:)





Här sitter vi för att äta lunch, i deras ny öppnade restaurang som
Ligger en till våning upp. Här byggs det ut för varje år vi är hit.











Här har vi lite rörigt utanför husbilen när vi kom tillbaka ner på campingen.





Kjell köpte en ny grill som han köpte grillbriketter till. (Syns till höger.)
Även tändblock, då behöver man inte tändvätska. Vilken tur, för det luktar vedervärdigt o maten smakar bara tändvätska. Det gjorde det inte nu.





Maten blev jätte jättegod. Plus att vi numera kan göra pommesfrites
I vår ugn i husbilen. Bättre kan det inte bli:)





Sen finns det diskmaskin på campingen. Det håller på att bli
mera vanligt vart man kommer. Det är superlindrigt:)





Men torka allt torrt, det måste man göra själv:)))





Just när jag satt o pratade med min kära mamma
Kom ett gäng o tränade bakom min rygg. Hurtiga värre.

Här skiner solen o vi mår bara gott.

Sköt om er

Kram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar