torsdag 30 juni 2011

Golf runda:)


Tar mig en paus just nu, under husbilstaket.
Jag orkar inte sitta i solen. Älskar däremot är
När solen är framme. Alla gör väl det....för det mesta:)
I går var det så varmt o skönt även vid 20.00.
Jag tyckte att vi skulle ta oss en golfrunda på den
fina golfbanan som dom har här. Jag kan erkänna att
Jag inte är så super förtjust i att spela minigolf.
Men här är den så jättefin med alla planteringar, bäckar
och dom pedantskötta banorna.

























Jag är inte speciellt bra heller på minigolf....men vem bryr sej:)
Huvudsaken är väl att man har trevligt. Sen träffar man alltid
så glada o trevliga människor.

Nu är min paus slut:) Kjell vill att vi ska gå upp till Gekås och
titta på några förvaringslådor till husbilsgaraget.

Ikväll ska vi hämta vår son på flyget i Göteborg.
Det ska bli trevligt. Sen till v ska vi förbi vår andra son i Umeå.
Härligt med hela familjen tillsammans.

Ha det gott
Kram



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar