tisdag 14 juni 2011

Brandsläckaren är uppsatt

Det har varit hektiska dagar för oss
den sista tiden.
Känner att jag börjar bli trött o sliten.
Dessutom håller vi på att packa för
våran tur med husbilen också.
Min man satte upp brandsläckaren
som vi köpt. Jag vill känna mig trygg i husbilen.


Jag tycker att det är viktigt att man
ska ha brandsläckare o brandvarnare.
Plus gasvarnare. Både livrem o hängslen:))))

Jag är ingen stor älskare av att använda gasolen
i husbilen. Men när vi nu satt in gasvarnaren,
brandvarnare och brandsläckare
så känns det väl liiiiite lugnare:)

Vi fick oss en liten vilopaus när
Tobbe o Ann-Britt kom förbi igår kväll.
Det är så härligt att bara få sitta
och ta en kopp kaffe en kväll och
bara ta det lugnt tillsammans.
Dom är så mysiga dom 2.

I kväll har jag och Kjell packat
husbilen med lite av varje.
Vi vet däremot inte riktigt
när vi kan dra söderut.

I sommar hade vi tänkt oss
en längre tur mot Holland o Tyskland
men det kom så mycket annat emellan,
så det kanske blir nästa sommar.
Det är så trevligt att ha nåt att
se fram emot också.
Jag o yngsta sonen ska först till Prag:)

Nu ska jag i alla fall gå ner till
tvättstugan o se hur det går för
jeans shortsen som vi håller
på att färga svarta....jag o sonen:)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar