söndag 5 juni 2011

Loppis i Lördags

I lördags var det dags för Loppis:)
Jag har varit så taggad för detta, och det
kanske var därför det gick så lätt
för min kropp. Jag fick träffa så mycket
folk där och surra lite. Sen gillar jag loppis själv.
Detta lättade verkligen upp min vardag.
Att bara få göra nåt annat.


Det bästa med denna loppis var att
jag fick stå där med mina 2 söner
plus min kära pappa.
Kan det bli bättre:))


Det var en jätte trevlig dag:)
Tack kära familj för denna dagen.
Trots att vi fick avsluta med att
packa ihop allt i regn så gjorde
det inget, för humöret var på topp ändå:))
Dagen hade varit superbra.

På lördag kvällen blev vi bjudna till Christoffers
svärföräldrars stuga i Jävre.
Kerstin o Thure har verkligen fått tag
i en jättefin timrad stuga som
dom köpte i höstas.
Ett bra köp tyckte vi.

Kram

1 kommentar:

  1. Jag hörde att ni var där =) Vad kul! =) Själv jobbade jag och missade loppisen men nästa lördag, då jäklar!! =)

    Syns förhoppningsvis imorrn, kraaaaaaaaam! =)

    SvaraRadera