tisdag 7 juni 2011

Mer bilder sen igår:))

Sätter in lite mera bilder sedan igår o Kjells födelsedag:)
Datorn blev knäpp av alla bilder jag ville ha med
så han hängde sig och la av i går kväll.
Jag satt hur länge som helst med dom bilder
jag la ut i går:)))

Sönerna stod på händer i går efter lunchen.
Allt för träningen :))))


Efteråt satte bröderna sig och slappade i hammocken
Våra fina fina pojkar.<3


Här tog jag kort i farten...när vi cyklade till
restaurangen där mina föräldrar väntade på oss
Här fotade jag Jonna och Christoffer med
min kamera liggande på min axel:)) ha ha
Kjell o Gabriel på cykel


Min mamma Jag och min pappa på restaurangen.
Min pappa o Gabriel.
Vi åkte hem till oss och och åt tårta efter maten

Här öppnade Kjell paket efter paket
som han fick av mina föräldrar....
fast dom är som hans föräldrar också
så bra kontakt som dom har.

Tack igen för en bra dag
alla nära och kära som kom till oss.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar