torsdag 23 juni 2011

Shoppingdag

Idag tog vi oss en tur på stan. Vi hamnade såklart i Gamla Stan













Här hamnade vi på fel gata...helt bortvirrade...bara för en stund:)
sen kom vi till stan igen. Lite shopping på Kjell & Co, en inne
och ute termometer bl.a till husbilen.
Jag har en så förstående man när det gäller mina affärer...
Som tex Panduro...säkert i 45 min var jag där o botaniserade bland
alla smyckes detaljer. Dom hade dessutom 50 % på en massa varor:)))
snällt satt Kjell o väntade så jag fick titta färdigt:))






Så när vi kom tillbaka till husbilen fick vi slappa:)) skönt var det.
Kjell pratade här med sonen hemma, per telefon ang el-dragning:)






Det är så härligt när vi får sitta ute vid husbilen och bara njuta av solen.

I morgon är det midsommarafton. Då får vi se vad som händer:)
Vill passa på att önska alla en trevlig midsommar

Kram












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar