tisdag 6 december 2011

Hårfixardag:-)

På morgonen idag blev det först lite
morgonkaffe o en gobulla hos mina föräldrar.
Sen blev det stan och förståss lite handling av mat.
Som kära maken kom o bar hem åt mig:-)

Efter det att vi fått i oss lite lunch så
blev det lite hårfärgning:-)...

Inte roligt när man börjar se hur dom grå hårstråna
börjar synas för mycket...då är det dax.
Har börjat köpa enklaste Mood
.Och jag tycker att den räcker, sen
täcker den absolut gråa hår....ett måste.
Det är det viktigaste av allt.
Detta är mitt val av färg Mood 3.


Vad använder ni för hårfärg...
om ni nu färgar eller tonar håret förståss:-)

2 kommentarer:

  1. Har också försökt att gömma de grå med mörkare färg. Har gått bra ett tag men nu tror jag får övergå till lite ljusare slingor i stället :)
    Får vi se resultatet?

    SvaraRadera
  2. Har funderat på det du sa, att slinga hela håret:)
    Kanske det vore melodin. Min färgning är inte så stor skillnad,
    bara det gråa är borta:) ett tag.

    SvaraRadera