fredag 9 december 2011

Lunch på stan o julklappsinköp

Tog mig min vanliga morgonpromanad till mina föräldrar o stan.
Det var så vintrigt och vackert....o lugnt m trafik....skönt:-)
Tog en mobilbild när jag gick mot stan.
Det var mycket finare i verkligheten.
Snöfyllda träd...det var så juligt o fint.

Min man o jag träffades för en bit mat på stan.
Det var jättemysigt...för att sedan fixa liten julklapp
till våran hemmavarande son:-)
Det känns så himla kul om man hittar nåt som
känns bra att ge bort, o nåt som verkligen behövs.
Nyttosaker gillar jag mest...vi har ändå rätt vuxna barn.
Men det är oftast sånt pojkarna o Jonna önskar sig också.
Och då känns det riktigt bra. Förhoppningsvis lyckas man också.

När Kjell återvände till jobbet efter våran lunch
gick jag vidare på stan och hittade fler julklappar.
Så det blev lite paketinslagning när jag kom hem.

Ikväll blir det soffan och finalen av idol.
Det ska bli kul att se om min idol Robin vinner:-)

Med detta önskar jag en trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar