torsdag 8 december 2011

Hemma hos Kerstin

Grattis Kerstin på födelsedagen:-)
Idag fyller min väninna år...hurra hurra hurra
Då blev det en tripp hem hos henne o maken Sven-Olof idag.
Dom har ett så fint rosa tegelhus i Roknäs.
Blev lite avundsjuk på hennes pysselrum dock,
som hon nyligen har fixat till.
Tänkte ta ett kort i det rummet...
men det var så mycket julklappar där,
så det får bli en annan gång,
kan ju inte avslöja alla paket som
inte var inslagna:-) om hennes barn skulle se.
Lilla påhittiga o pyssliga Kerstin.
Det var trevligt att surra lite
över en bit mat och tårta såklart.
Tack Kerstin det var jättegott.
Kom hem till en massa snöskottning...däremot
inte för mig med min rygg...men
för min kära make, han fick skotta.
En lite suddig bild....synd nog.
Men min man syns lite ändå med
snöföra och reflexväst:-)i mörkret.
Han är så snabb, o jag lyckades inte
fånga honom riktigt på bild.
Snön är ialla fall här nu.
Ha det gott





1 kommentar:

  1. kikar tillbaka hos dig efter ditt besök inne hos mig för några dagar sedan, har tyvärr inte hunnit att skriva något förrän idag.
    Slutartiden på de vattenbilderna har jag ingen aning om, denna gången lekte jag faktiskt bara med den lilla kompakta kameran och inte med systemkameran. Använde macroläget och det blev ju rätt bra trots allt?!
    här nere iSkåne så är gräsmattorna gröna än, ingen snö i sikte än så länge utan det bara ösregnar utanför fönstret just nu.
    Ha en god natt och en bra dag såsmåningom

    SvaraRadera