onsdag 14 december 2011

Lite heminredning och pyssel


I morse när jag skulle gå ut och hämta in tidningen
spöregnade det..?? Jag stod en stund och tänkte....
Vilka skor ska jag ta på mig...för det var jätte halkigt
som en skridskobana, sen funderade jag på om jag skulle
ta ett paraply??? Det stormade o blåste så mycket så jag
tänkte att, om jag tar paraplyet blåser jag väl bort:-)
Ut gick jag i alla fall med släpande fötter,
för att vara säker på att det skulle gå bra utan att jag
skulle sätta mig på rumpan. Som tur var så gick det bra. Ha ha

Konstigt det där med snön...första hade vi inget,
sen snöade det ganska mycket...så mycket att
led slingorna vi har ute vid bron snöade över...
Nu har mycket av snön regnat bort
och ljusslingorna är framme igen:)

Efter morgonkaffet och en liten pratstund med mina 2
karlar vid frukostbordet...innan deras jobb, så började
jag med ett projekt som ni ska få se bilder på i morgon:-))
Jag är en av dom som påverkas av att se inredningsprogram...
då börjar mina hjärnhalvor att arbeta flitigt.:-)
Nu gör jag bara saker och projekt som jag klarar själv,
inga stora möbler eller så.

Pysslet pågick i ett par timmar och efter det så
blev det lite paketinslagning och tillfixning av lite
julklappar till sönerna:)
Lackar ni era paket?

En del gör jag det på...inte alla.
För det första så är inte mitt sigill det allra bästa.
Det har nog gjort sitt.....det fastnar lite lack i texten
så jag får pilla lite för att kunna göra nästa paket....

Nu till nästa projekt....göra lite köttbullar o biffar.

Ha en bra dag vänner

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar