söndag 11 december 2011

Helgens aktiviteter

Vart tar alla helger vägen....
Dom går så fort....Nu är det Måndag igen.
Lördag kväll kom våran vänner Ann-Britt o Tobbe
på visit. Dom ville också se hur vi har det.
Pga influensa och mycket jobbande, har
vi inte kunnat ses på några veckor.
Med sig hade dom en jättefin inflyttnings present
till mej och choklad till min man:)
Ann-Britt vet att jag älskar änglar.
Och jag blev jätteglad över min ängel.
Hon hänger i vardagsrumsfönstret nu.
Tusen tack kära vänner.
Fradag kväll satt vi bara o degade framför tv:n o såg på Idol.
Min favorit Robin hade nog massor med finalnerver,
det är då inte så konstigt om det blir lite extra pirr i slutet.
Dom kämpade bra både han o
Amanda Fondell som vann allting.
Hon var så duktig i fredags
Man får önska henne lycka till med sin karriär. 

Jag är en av dom som älskar att se på film.
Igår kväll blev det första filmen av Harry Potter boxen.

Som jag sagt förut så har jag och yngsta sonen
sett alla filmerna på bio.
Igår kväll blev det hemma i vardagsrummet:-)

Ha det bra kära vänner

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar