onsdag 21 december 2011

Inköp av lite rea Jul:-) plus mera knäck

Idag blev det en tur till stan för att inhandla det sista
till vårat julbord. Det gick ändå rätt bra.
Ingen jättehysteri. Alla var lugna o fina:-))

Om jag hittar några julkulor till granen
så här strax innan jul eller ibland efter jul,
brukar jag köpa dom...då blir dom som nya nästa jul.
Jag är en liten älskare av limegrönt...som många
redan uppmärksammat säkert.
Mina nära o kära vet det ialla fall, ha ha

Hittade dessa supersnygga julkulor.
Kunde absolut inte låta bli dom.
Hem åkte jag med 2 st till granen:-)
På ica höll dom precis på att märka om
till halva priset när vi var där.
Limegrönt och glitter på...oj så nöjd jag är.

Hittade dessutom denna JUL prydnad,
eller ljusstake, som också var på rea.
 Just nu är dom cementfärgade men jag ska ev
 spreya dom vita. Men det blir senare.
Tyckte inte att det gjorde nåt med
denna ljusgrå färgen när man har röda ljus till.
Knytte bara ett god jul band runt L:et.
Det får räcka för nu.

När vi kom hem blev det lite mera choklad knäck:-)
Men dom gjorde sonen. Han hade full koll
på tiden och att röra hela tiden i pannan.

Dom blev supergoda...om ni vill prova.
Gör Leilas choklad knäck ni också:-)

Ha en bra kväll

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar