onsdag 25 juli 2012

Läcker husvagn

I sommar när vi var på semester o hamnade på en Campingplats i Tyskland...stod denna husvagn där. Jag tycker att den var så läcker så jag var tvungen att fota den. Nog för att vi har blivit inbitna husbilsälskare...från att ha varit husvagnsåkare i mesta tiden av vårt liv. Kan också säga att det gick fort att bli husbilstokig :) :).  Men denna husvagn gillade jag. Sen var den så välomhändertagen också och sånt gillar vi, när man är rädd o sina saker:) Dessa ekipage kostar ändå säkert en slant.

Ha det gott alla. Kram// D

10 kommentarer:

  1. Är det inte en Airstream? Såg mycket fin ut. Alltid kul när man ser nåt annorlunda. Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du nog rätt i. Googlade, o det verkar stämma. Visste inte ens att dom hette så;) kramiz

      Radera
  2. Den var verkligen häftig och annorlunda. Hoppas du haft en fin dag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna husvagn var annorlunda:) det var väl det som gjorde att jag reagerade där den stod med lite runda former:) kram

      Radera
  3. Tror att det är en gammal amerikanare. Har sett många där under alla våra resor dit. De finns fortfarande kvar och precis som Kors och Tvärs sa så heter den Airstream. Har också vrit med i många amerikanska serier och filmer. En riktig goding. Ha det så bra. kram 3 M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tittade på nätet o googlade namnet. Ni hade rätt med namnet på husvagnen:) det kändes lite retro tyckte jag:) kram

      Radera
  4. Jag är inte sugen på husvagn, men just den där är verkligen cool!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är vi 2. Jag är inte heller sugen på husvagn. Den där gillade jag ändå:)

      Radera