fredag 20 juli 2012

Projekten fortsätter


Då var det fredag o helg igen:) Känns jätteskönt eftersom vi har en del att fixa med vid vårt hus.
Min man har börjat att jobba igen efter semestern så blir det bara kvällar och ibland helger, som det blir pyssel hemma,...om det inte bara regnar när det är helg. Lite less blir man, men man kan som sagt inget göra åt det. Känns så tråkigt med detta väder denna sommar. Jag vet att jag inte är ensam om att känna att vi behöver solen för att ladda batterierna o orka med den långa vinter som vi har.
Igår var det lite rörigt hos oss:) :)
Japp! då ser ni vad som händer hos oss just nu...fönsterbyte:) Jätte jättefint blir det. Händiga män jag har. Tur med 2 starka karlar:) Far o son i arbete:)

Ha en riktigt skön helg.
Kram// D 

4 kommentarer:

  1. Visst är det trist med allt regnande, grrrr. Nu får ni fint och kan se ut genom klara fina fönster, vi gjorde också fönsterbyten för ett antal år sedan.
    Själva förbereder vi "ute-fest" i morgon! Håll tummarna för vädret
    Trevlig helg
    Kram Yvonné

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du rätt i...att vi får se ut genom klara o nya fönster. Men Bure vad kallt det är just nu. Vad kul med en utefest. Hoppas vädrets makter är med er då. :) Kram

      Radera
  2. Håller med dig. Vi behöver solen. Vad härligt att byta fönster. kan tänka mig att det blir fint. Kram

    SvaraRadera
  3. Blir fint med nya fönster vi bytte för ett antal år sedan!

    Ha de gott o
    Kram

    SvaraRadera