söndag 29 juli 2012

OS -2012

Då var OS -2012 igång. Gissa om jag har en man i huset som har längtat så till denna händelse:)
Invigningen satt jag med mobilen och fotade:)
Jag måste säga att jag var lite imponerad av hur dom tände OS-elden:) Dom har verkligen livlig fantasi...eller vad man ska kalla det. Just komma på hur man ska sätta ihop en eld så fantastiskt.
Det var mäktigt :) dom har jobbat på bra för att få allt att fungera och stämma. Allt verkade påkostat. Man tänker på hur många många timmar alla som var med vid invigningen, hade tränat och tränat. Allt ska stämma och fungera när det väl är dax:) Sen hur dom fixat hur OS elden ska brinna var fantastiskt gjort.  
Mäktigt var det att få se:) Jag ser inte allt från OS. Utan man har sina favoriter som man måste titta på såklart. En av mina favoriter är Usain Bolt:).....
.........Jag är så imponerad hur snabb han är:)

Ha en trevlig söndag
Kram// D

9 kommentarer:

  1. Ja visst var invigningen fin, och med all musik också. Jag tittar lite då och då, Jakob är mer intresserad och har förståss mer tid för tv:n. Men just nu snarkar han och Nogger i kapp, medans jag sitter och tittar på tjejernas cykel! Fast det beror mer på att vi stannat på vägen hem för lite mat och vila i Ödeshög. Snart rullar vi vidare.
    Kram Yvonné

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd bara att det var tvunget att bli en punktering för Sverige i cyklingen. Men bra placering ändå trots Punkan, tycker jag. Kör försiktigt. Kram

      Radera
  2. Jag såg första timmen, mäkta imponerad!

    Tyvärr somnade jag sedan!

    45-Årskalas och Bishop Arms tog ut sin rätt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var det imponerande. Det blir lite långrandigt dock innan alla länder kommit in i stadion:) ha ha, det är jobbigt m kalas:) kram

      Radera
  3. Kul att se, försökte titta på campingen men det låg för långt bort från TVsignalen, så vi hade ingen bild alls... Grattis förresten! Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså! Ni hade samma tur som vi brukar ha...för det mesta...alltså ingen tv signal:) tack Anette:) kramiz

      Radera
  4. Vi såg bara halva invigning, försökte titta i sängen, men somnade båda två och timern fick göra sitt jobb. Blir lite för mycket tycker vi, men några godbitar tittar vi nog på. Bolt är snabb, men har han alla hästarna inne? det undrar man ibland när han blir intervjuad. Vi får se vad vi väljer ut, det finns alltför mycket att välja på. Har lite svårt också att sitta i timmar, som en del kan. Ha' det. Kram 3 M

    SvaraRadera
  5. Visst är det så att det tar lite lång tid, just invigningen. Men det är ändå en speciell känsla. Jag tittar också på mina favoriter. Bolt är en av mina. Han är alltid glad och lite spexig. Men det gillar vi:)Han är ung och livet leker. Visst ska det göra det, med tanke på att han är så vansinnigt duktig o glad alltid:)

    SvaraRadera
  6. Ja, visst är det otroligt att någon människa kan vara så snabb. Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera