torsdag 27 september 2012

Hall pallen som ny

Små måleriprojekt är helt suveränt för mej. Dessa ben hör till en gammal pianopall som hade fula bruna ben. Jag ville ha dom vita. Så vips fort gick det att måla dessa små ben...lagom projekt för mig
Perfekt pall att sitta på, och ta på sig skorna i hallen:-)
Jag gillar att måla, men blir fruktansvärt målig själv också:-) Jag måste ha mina målarbyxor, annars har jag måla över hela mej..ha ha ha. Det är roligt med färgburkar. Lite målarfärg på sej och i håret vad gör väl det, när man har så trevligt :-) Sen får man nya möbler i ett kick.
Ha en bra dag 
Kram// D

6 kommentarer:

  1. Så fin den blev.
    Oj vad jag blir sugen på att komma hem och "röja runt" med gardiner osv!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaja, det är bara en gammal pall som fått lite färg på sig:-)Det blir höststädning hos er nu då? med gardinbyte o hela paketet;) kram

      Radera