söndag 30 september 2012

Loppis i går lördag

I går var det då dags för loppis. Jag hade packat ihop sakerna i veckan. Och detta blev resultatet:-)
Tänk ändå vad saker man samlar på sig. Kan väl säga att det gick bättre än jag hade förväntat mig. Jag hade mycket nya kläder från sonen som han vuxit ut. Så nu får han köpa sig en ny garderob i mindre storlekar:-)

 Kändes lite som att man ville dela sig i flera, när alla ville handla samtidigt:-) Men det är det som är så roligt. Då går tiden fort och försäljningen bra. Jag är jättenöjd, och maken är nöjd att det försvann en rejäl bunt med kartonger fyllt med saker som vi inte använder. Känns bra med lite utrymme igen i Ladan. Det lilla som blev över ska vi skänka till röda korset. Då har man gjort en god gärning också:-) efter en bra dag.

Kram// D

9 kommentarer:

  1. Va roligt att ni är nöjda!
    Nu kan ni börja samla på er igen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lennart:Oh nej, vi får hoppas att vi inte gör det:-) Kram

    SvaraRadera
  3. Duktigt gjort, det skulle vi också behöva göra. Jag plockade ihop sommarkläderna idag och inte blev det många saker som hamnade i "ge-bort-högen"!! Kanske man ska be någon annan hjälpa till att sortera?
    Kram Yvonné

    SvaraRadera
  4. Yvonne: ibland är det svårt att skiljas fr sina saker...jag vet:-) Njae? Att ha någon annan att göra det, nej då kan det kastas nåt som ska va kvar😨o det vill man inte.:-) kram

    SvaraRadera
  5. Förståndigt att göra sej av med det man inte behöver - det kommer alldeles säkert till nytta och glädje hos någon annan. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anette: det är roligt m loppis när man ser hur glada alla är över sina fynd:-) kram

      Radera
  6. Förståndigt att göra sej av med det man inte behöver - det kommer alldeles säkert till nytta och glädje hos någon annan. Kram

    SvaraRadera
  7. det är sååå roligt att stå på loppis, vi har ju gjort det två ggr senaste månaden och oj vad mkt plats vi har över nu :)
    kul när försäljningen går bra!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Agneta: jo det känns skönt med plats igen:)Alltid finns det någon som vill ha det inte jag vill ha kvar...perfekt. Kram

      Radera