onsdag 12 juni 2013

Min pappa fyller år idag

Idag fyller min kära pappa år. Sönerna våra uppvaktade sin morfar i helgen, medan Christoffer...vår äldsta var hemma i stan. Morfar blev sååå jätte glad over den fina presenten han fick. Så ikväll är det min o Kjells tur att uppvakta pappa/svärfar Tage:) Jag har suttit och pysslat med ett "center step card". Det tipset tackar jag Cornelia för. :) Hade dock inte så mycket hemma ännu för att fixa mina kort...så man tager vad man haver:). Hipp hipp hurra pappa/svärfar/morfar idag. Hurra hurra hurra.

Han fyller år i Juni. Så jag satte ett sånt papper i botten...och Juni syns i blomman:) Nej nu måste jag ta och sätta lite presentpapper runt våra paket...till honom:)

Kram// D

4 kommentarer:

  1. Vilket fint kort du gjort till pappa Tage.
    Han kommer säkert stå som på kortet med utsträckta armar vid staketet och säga Välkomna när ni kommer.
    Det tar väl ett antal timmar att göra ett sådant kort kan jag tänka mig? För att inte tala om att göra en Tårtask, som du visade i förra inlägget, räcker 6 timmar?
    Det är i alla fall roligt med fina kort, både att få och att göra dom.
    Ha ett fint firande och hälsa från oss.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Som gör så fina kort till din pappa. Det är väldigt många födelsedagar för er den här månaden så det blir mycket pyssla för dig. Men har man intresse och kan det så är det roligt. Fint blir det iaf. Kram 3 M

    SvaraRadera
  3. Blev ju ett jättefint kort, som säkert uppskattades massor?!!!

    SvaraRadera