tisdag 25 juni 2013

Ventura och Summer Games

Hej alla bloggare och läsare. Ser att det är fler än jag som mest är ute denna årstid:-) Man prioriterar inte bloggen så starkt sommartid. Det är klart att man ska vara ute när det är härliga dagar. Vi har haft flera varma och soliga dagar här hos oss. Och såklart njuter man så mycket man kan:-)
Jag cyklade till Coop, för att komplettera min Ventura serie som jag har utomhus...blomlådor, blomkrukor och nu sista inköpet av hängamplar. Men varför handlar jag alltid fel tid på året. Jag tyckte att jag väntat nog länge med att köpa dessa hängamplar....men icke det...Jag hinner bara att hänga upp dom så är dom på rea i affären...skit också. Men tur är väl att jag är nöjd och glad över att jag ändå "hann" med att köpa dessa, innan dom tog slut...mina röda krukor:-)) Här är det lugnet före stormen just nu. Maken börjar att jobba med Piteå Summergames på Torsdag. Och är jour dygnet runt till på söndag ialla fall. Piteå Summer Games.

Direkt efter hans jobb så drar vi med husbilen. Vi ska titta på lite bilar åt yngsta sonen. Sedan blir det en sväng till vår äldsta son...liten mini semester:-)) Det ska bli kul.

Kram// D

3 kommentarer:

  1. Önskar er en trevlig minisemester!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det typiskt. Man går och bespetsar sig på egen speciell sorts kruka och hoppas att de ska starta med rea på grejorna man vill ha. Men så törs man inte vänta för länge så de tar slut. Då helt plötsligt blir det rea. Men du har i alla fall fått de du ville ha. Ha så trevligt på på er lilla minisemester. Idag kom det efterlängtade regnet och vi är hemma igen. Skönt för gräset som började dra åt gult istället för grönt. Ha det så skönt. Kram 3 M

    SvaraRadera
  3. Typiskt att det blir rea, när man handlat!
    Inte heller jag sitter så mkt vid datorn - måste ju bada hela tiden ;)
    Kramiz

    SvaraRadera