torsdag 12 juni 2014

Födelsedags kalas

Idag fyller min kära pappa år. Vi ska dit på eftermiddagen idag o uppvakta honom med sång o paket. Hoppas din dag blir en fin dag. Grattis igen pappa. Vi kommer efter jobbet. Hipp hipp hurra.:) :)
Detta är min söta pappa när han var barn. Ville använda denna bilden, för den är så fin:-)) Jag gillar gamla foton. Jag har gjort ett gratulations kort också. Hoppas han inte hinner se det här innan vi varit dit...så åter igen...kortet finns på min andra blogg: pysselglitter

Idag är inte någon fin o solig dag. Här har det regnat sedan i går kväll. Inget vidare väder faktiskt. Men det blir bra fram emot helgen. Då blir det till att stå på loppis för mig o sonen..på lördag:-) Det är loppis i badhusparken varje lördag. En gång per år brukar vi stå. Det är roligt:))

Kram


6 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på din far, hälsa och Gratta honom.
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joy: Visst är det fint m gamla foton:) tack snälla, ska hälsa till honom fr dej:-)) Kramiz

      Radera
  2. Vilket fint fot.
    Jag gillar oxå dom där gamla fotografierna.
    Har några jättefina på min pappa, som jag har i tryggt förvar.
    Kortet var jättefint.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Lennart: Jo visst var han stilig min lilla pappa:-)) Kram

    Millan: Gamla foton är lite speciella. Dom är så fina tycker jag. Det är inte alls samma nu som då..Sen känns det bättre kvalitet på fotot fr förr. Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt gammalt fota och därtill ett vackert kort!! Ha dé! Elisabeth

    SvaraRadera