söndag 29 juni 2014

Cykeltur i Göteborg

Jag har varit ute på tomten o försökt rensa lite ogräs. Men oj vad det är jobbigt. Ryggen kraschar nästan. Och inte är det lätt att ta sig upp från ogrästuvan till stående ställning, efteråt. Ajaj..det är väl åldern:-)) Men man kan göra lite i taget. Jag har sålt lite saker som jag ändå inte använder. Det känns så kul att få sälja till dom man verkligen känner för. För det finns otroligt mycket trevliga människor:-))

I alla fall. Jag hittade dessa bilder som jag inte lagt ut, sen vi var i Göteborg i Maj-2014:)

Skansen Kronan cyklade vi till, när vi var i Göteborg.

 Dit promenerade vi upp till.
Det var ganska så brant......pust:-)
 Men utsikten var det inget fel på.:-)
Det var varmt o skönt och kändes lite utlands känsla:)

Tänk ändå vilka fina byggnader det finns..som man inte tittat på. Men nu kan vi bocka av denna också:)
Sedan kunde vi lugnt fortsätta vår tur runt och titta....med cykel:)

Kjell o Deciree

1 kommentar:

  1. En husbil utan (el)cyklar är inget bra. Tänk vad mycket roligt ni och vi har med dessa fordon. Vad mycket vackert ni fick se. En stor kram

    SvaraRadera