onsdag 11 juni 2014

Lite fix igen i husbilen

Nu måste jag få tipsa er om några nya burkar som kommit ut:) Helt perfekta tyckte vi..och köpte 3 st. Vi köpte dom hos en husbils firma under vår senaste resa i södra Sverige. Vi har inte riktigt hittat en bra förvaring av hårbrödet i husbilen förut...
 ...Men nu har vi det:-) Och är jättenöjda över det. Hårdbrödet brukade vi ha i en större plastlåda. När vi skulle ta en brödskiva..fick vi lyfta ut allt som även packats på den lådan....
 Nu är allt betydligt uppstyrt i skåpen. :-)

Det ska vara lätt att hitta det man ska ha, när man öppnar en låda eller skåp.  Jag gillar när det är ordning o reda.  Sen ska jag väl erkänna att jag gillar plastlådor i alla varianter:-) hahaha


7 kommentarer:

  1. Vilken fin ordning du har, inget jag har lyckats med :(
    Vi köper runda knäckebröd och någon burk till dem har jag inte hittat, men en tupperwer-burk funkar bra :)

    SvaraRadera
  2. Ja ordning och reda ska det va,även i Bobilen!
    Här regnar det nu och det behövs nog lite!

    Ha det gott i Norr/Kram

    SvaraRadera
  3. Bra att ha sådan översikt, det ska vara ordning så man kan hitta i mörkret hihihi Var sak har sin plats, sedan kan man ju ha ordning i oredan också hihihi
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Smart med praktisk förvaring.
    Ha en finfin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ordning och reda är alltid bra!
    Vi håller på med att bo in oss fortfarande!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Nu har du jobbat på bra i köksskåpen och jag i garaget. Visst är det skönt och roligt att ha ordning och reda, samt smidigt att hitta till allting. Kram & Må gott

    SvaraRadera
  7. Ser väldigt smidigt ut! Skönt att ha lite ordning!

    SvaraRadera