måndag 16 juni 2014

Lite paintball...mm

Vår helg har varit full av aktiviteter.Vi var bland annat o tittade på en träning också, i paintball. Vår son, Gabriel,o hans kompisar har hittat ett nytt intresse tillsammans med ett gäng killar som gillar samma sak:) 
Här ovan sonen med mask:)
 
Carl o Gabriel.

 Tycker att det är bra att dom har rejält med skydd. Det är ett måste i denna sport.
Lite fotning av mamma blev det:) Här måste man ha en enorm kondis...för att orka förflytta sig snabbt.

Efter detta åkte vi vidare till Måttsund för att umgås med mina föräldrar o spela lite bingo. Jag gillar det någon gång sådär...men i går gick det inget vidare..det blev ingen vinst. Det ser ut att bli bara yngre o yngre som spelar bingo. Om man aldrig provar ...vinner man aldrig;-)
Vi har haft en superbra helg jag o Kjell. Nästa helg är det midsommar...känns inte så, när det är så kallt. Men då kommer ialla fall äldsta sonen hem över helgen. Ska bli så trevligt att få rå om honom o Jonna lite. Sen kommer våra goda vänner AB o T, hem hos oss på midsommarafton. Så nästa helg ser vi verkligen fram emot:-)) Och vips så är vi där...Veckorna går så fort:)

5 kommentarer:

  1. Midsommarvecka har vi redan!

    Det gäller att ta vara på ljuset som ni ju har gott om!

    Vi hoppas hinna upp och se midnattssolen, var några år sedan!

    Nu har vi varit ifrån bobilen länge nog och längtar ut igen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. När jag ser deras utrustning, förstår jag att ni fick mycket i husbilen på vägen hem! En fråga bara: borde dom inte ha halsen skyddad också?
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Åh det var länge sedan jag spelade bingo.
    I min ungdom när jag bodde i Gbg så jobbade jag på en bingohall i Majorna.
    Helt klart det roligaste jobb jag haft i mina dar!
    Ha en finfin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lennart:Då är det bara att pinna på:) till midsommar vänder det. Kram

    Joy: Ingen av killarna hade halsskydd...håller med om att jag också tyckte så..att ett halsskydd vore bra att ha.

    Millan: Ibland är det trevligt att göra nåt sånt tillsammans:) Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken aktiv helg!! Min svärson håller också på med paintball. Jag har svårt för det där att skjuta på varandra, även om det är färg. Kram Elisabeth

    SvaraRadera