torsdag 19 juni 2014

Midsommar-2014

 Glad midsommar önskar vi er alla. Hoppas ni får en fin midsommar med lite värme o sol...ialla fall en liten stund:) Tråkigt att sommaren ska vara så kall...som den är just nu. Vi lever på hoppet att solen ändå ska visa sig under helgen....ialla fall lite:)
Jag o Kjell sitter o väntar på att våra söner ska komma hem ikväll. Det ska bli så trevligt att få krama om alla på några timmar....:)
****
I dag fick vi ett kort med innehåll av goda bloggvännen: joytillsammans. Hon är så duktig o gör kort och skickar till alla högtider:) Sen vet hon vad jag gillar:)) Ugglor!! Oj så söta dom var. Tusen tack för det fina kortet o presenten i.

Trevlig midsommar önskar vi våra bloggare och andra vi känner:)

8 kommentarer:

  1. Vi har haft kallt vi också. Vi har suttit inne i husbilen två förmiddagar, utan att ens kunna öppna dörren ut, det har varit för kallt helt enkelt. Men så kommer solen fram och då stiger tempen minst tio grader, på en liten stund. Kram & Må gott.

    SvaraRadera
  2. Härlig årstid,men vi vill ha varmare nu !!

    Trevlig Midsommar på er/Kram

    SvaraRadera
  3. Midsommarkramar från ett soligt Brevens Bruk!

    SvaraRadera
  4. Önskar er en glad midsommar och skickar er riktigt varma kramar och massor av sol.

    SvaraRadera
  5. Önskar er en glad midsommar och tack för gratulationerna.
    Själva firar vi för första gången på många år midsommar på hemmaplan. Dessutom ska jag vikariera för min brors assistenter....så det blir jobb hela helgen :)

    SvaraRadera
  6. Ha en riktigt fin midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Till alla: hoppas ni alla haft en skön midsommar, trots vi alla är på olika ställen i världen o med olika väder:)

    SvaraRadera
  8. Detsamma på Midsommardagen, hoppas ni får lite varmare o soligt väder ;-) Fantastiska kort både ni gör! Kolla gärna på dotterns kort i länken på min blogg, kan tänka mig att ni får lite idéer av varandra ;-)

    SvaraRadera