onsdag 22 juni 2011

Framme på Bredäng

När vi närmade oss Stockholm i morse kom hysterin i trafiken.






Det var flera gånger jag tänkte....nu smäller det!!!
Men det är väl så i en storstad. Jag var lite skakis innan vi var framme.:)
Vi har kört här massor med gånger, men idag kändes det extra rörigt.
Men det kanske är för att det snart är midsommar:)





Men kameran var framme ändå:) trots att jag höll andan emellanåt:)
men jag har en säker förare.....Kjell:)





Men nu är vi på plats. På Bredängs Camping i Stockholm.
Då vi svängde av mot camping kändes det som att komma hem:)
Det är väl ett tecken på att vi varit här några gånger:)) men vi trivs här.





Här öppnade vi takluckan o tog ett foto:)) det är ganska fullbelagt:)





Jag o Kjell var på en kvällspromenad ner mot båthamnen Mälarviken, som
ligger precis vid campingen:) Det finns en massa gamla läckra träd, i detta naturreservat. En rogivande lugn promenad, efter dagens utflykt.





Vi gick som sagt ner till båt hamnen också. Testade mitt stjärnobjektiv.:))))












Lite sol strålar effekt:)))



Här är vi på väg tillbaka till husbilen. Men först en massa uppförs backar...pust. Motion fick vi ordentligt, bra var väl det.
I morgon får vi se vad som händer, beror på vilket väder det blir.
Men dom lovar visst regn. Tur att vi inte är gjorda av socker:))))

Nu ska vi ta oss en tekopp o en macka, sen dröjer det inte
länge innan det blir sängen.

Trevlig kväll

Kram








1 kommentar:

  1. Tror att det är extra rörigt i trafiken nu inför midsommar! Jag åkte buss till och från Värmdö idag (i jobbet) och trafiken stod still emellanåt... det är inte normal onsdagstrafik mellan Stockholm och Värmdö!!

    SvaraRadera