onsdag 18 december 2013

Sparken med lyse:)

Igår premiär sparkade vi till stan. Det brukar bara sandat öööverallt!! när man ska sparka. Men igår tog vi oss ända till stan. Ljuvliga spark "stötting" :-) Oj swish vad fort man tar sig fram:)
 Kjell hade beställt ett par ficklampor med hållare. Man kan ha dom på cykelstyret..men i går kväll..satt dom fast på sparken. Kanonbra tänkt av Kjell. Vi såg perfekt vart vi sparkade...och om det blev tvärstopp med sand.
Bilarna såg oss bra också nu. Här är vi på väg hemåt igen...då jag kom på att jag måste fota :-)) Vi ska på sparktur ikväll igen....till mina föräldrar o fika, o lämna ett hemgjort julkort. Eftersom jag är lite sen i mitt kortmakeri..så får jag lämna det själv, annars vet jag inte om det hinner fram innan Jul:-))

Kram// D

7 kommentarer:

  1. Ja det gäller att ta livet m en "Klackspark !!
    Vilket bra Lyse...

    Ha det gott/Julkram

    SvaraRadera
  2. Oj vad jag åkte spark när jag var liten!
    Åkte spark till skolan!

    Här nere är det sämre med föret, inte sandat bara sand:)!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Superbra lyse, det gäller att se och att synas!
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Superbra lyse, det gäller att se och att synas!
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Kul med sparklyse. Kul med spark, förresten. Det var många år sen man bodde på landet och kunde ta en sparktur.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åkte spark hela min uppväxt, ett bra sätt att ta sig fram. Fiffigt av Kjell!

    SvaraRadera
  7. Vad kloka ni är. Jag ondgör mig över gångare och cyklister utan lyse och reflexer, när det är mörkt ute. Kram

    SvaraRadera