söndag 1 december 2013

1:a advent


 Då har vi kommit fram till 1:a advent.

Advent städning har pågått även i detta huset såklart:) Men nu är nästan allt på plats.
Igår kväll fick vi sitta ner o njuta till "Så mycket bättre". Jag gillar Agnes. Hon är så duktig.

Kaoset med min bloggdomän som försvann, har väl lagt sig lite. Lite turbulens blev det för mig när detta upptäcktes. Sen var det bara att skriva till mina bloggvänner som jag hade kvar i huvudet, adressen till....och meddela om vad som hänt. Vi satt ner i går kväll och tittade på en ny bloggdomän. Detta med hjälp av maken. Denna gången var det äldsta sonen Christoffer som satte sig ner och läste igenom om vi gjort allt rätt. Han är ändå bättre på engelska än vad vi är. Man blir ringrostig med åren. Tack snälla söner för all er hjälp...och maken förståss. Sen alla bloggvänner som jag absolut inte vill tappa. 

 Idag hoppas jag att alla ni bloggvänner och övriga, får en fin första advent :)


7 kommentarer:

  1. I dag tänder vi ett ljus och firar med Glögg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tur vi hitta hit då på 1:a Advent !!

    Ha en fin sådan/Kram

    SvaraRadera
  3. Idag tänder vi första ljuset.........

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Lennart: Jasså det blir glögg hos er också i värmen:) Undrar just om det smakar samma där?:) Kram

    Rolle o Carina: Det var roligt att ni hittade hit trots strulet:) Kram

    Widings: Visst gör vi det...vart vi än är:-) Kram

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att du fått sätta dig ned i soffan och njuta en stund. Skulle min blogg kapas eller försvinna, skulle jag bli tokig. För mig är den ett av livets pluspoäng. Kram

    SvaraRadera
  6. Huj, har du haft sånt strul med din blogg...vilken fasa om det skulle hända för precis som du så använder jag min till att minnas, som en dagbok. Skönt att sonen kan hjälpa dig, och på så vis så lär du dig mer o mer efterhand själv också :)
    Önskar er med en skönt adventskväll, och en trevlig vecka som kommer. Är ju tyvärr just nu ganska dålig på att hinna skriva ner några ord till er alla kära bloggvänner , har fullt upp på jobbet i skolan samt ca 15 timmar på simningen i veckan.
    kramar

    SvaraRadera
  7. Tack för titten :) Jag gör detsamma emellan åt. Härligt med julstök men lika skönt att slippa och julstädningen går fort på vårat lilla utrymme.
    Kram

    SvaraRadera