fredag 29 november 2013

Nu gäller vardags-glitter.blogspot.se

Nej nej nej...nu stängdes jag av från min blogg domän Vardagsglitter.com. Aj aj vad trist. Jag blev som paralyserad....vad gör jag nu!!??. Jo jag ringde yngsta sonen Gabriel...som hjälpte snabbt sin mamma. Tusen tack snälla son:-)) Betalningen för min domän har inte fungerat...och fråga mig inte varför. Alla data stämde...ändå blev det nåt strul. Så jag struntade i den domänen och vardagsglitter.com...kör nu från min gamla bloggadress: Vardags-glitter.blogspot.se. Hoppas jag inte tappat alldeles för många läsare nu pga detta.....

Nu gäller: Vardags-glitter.blogspot.se

Kram// D

15 kommentarer:

  1. Blev lite orolig ett tag att du försvunnit - skönt att det inte var så!
    Ha en fin fredagskväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kors o Tvärs: vet du Anette: det blev jag oxå:) tänkte..nu är det kört. Jag Bill fortsätta i cyberrymden med alla er bloggare:-) ha en fin helg. Kram

    SvaraRadera
  3. Millan: tack snälla. Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  4. Fixat länken på min sida nu :) Kram

    SvaraRadera
  5. Nu är du åter ute i etern min vän och jag har berättat på min Blogg.
    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Joy: Vilken service :) tusen tack kära vän. Kramiz

    SvaraRadera
  7. Vad trist att det strulade med bloggadressen! Men vi hittar förstås hit! :)

    SvaraRadera
  8. Freedomtravel: kul att vi inte tappat varandra:)

    Lennart: Härligt:) Kram

    SvaraRadera
  9. Jag har också hittat dig........

    Trevlig advent!

    SvaraRadera
  10. Jag visste ju om ditt problem redan igår kväll och frågade just vår dataexpert på jobbet, sonen Niklas. Ja så blir det om inte betalningen kommer in i tid, precis som du själv konstaterat. Du bakar, skriver och fotar alltid med ett leende som jag älskar. Jag hade saknat dig om du kommit bort i cyberrymnden. Kram från mig.

    SvaraRadera
  11. Matts: du ska veta vad jag har försökt o försökt för att kunna förnya min domän...när jag gav upp så fick jag höra att Google har slutat med domäner o det är GoDasdy som har det nu. Jag har nyss köpt en ny domän...hör av mig hur det går? Tusen tack för värmande ord:) jag vill inte tappa er bloggvänner heller:) .Kram

    Widings: Låter helt fantastiskt

    SvaraRadera
  12. Trist när det strula, men jag hänger med dig vidare. Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  13. Husbilen-Ellen: Vad glad jag blir att vi får följas åt :-) Kram

    SvaraRadera