onsdag 20 november 2013

Appel support

Idag fick jag för första gången ringa till Appel supporten. Min nya Mac har bara slagit av sig mitt i allt arbete och skärmen slocknade och blev svart . Som att den typ gick i nåt viloläge?? Så jag slog en signal till Daniel på supporten. Han var hur gullig som helst och hjälpte mig med mitt bekymmer. Länge länge pratade vi, han hjälpte mig med lite installeringar om hur jag skulle ha datorn inställd. Och lite uppdateringar. Så vi får väl se hur allt löser sig:-) Superservice var det i alla fall. Jag är nöjd o hoppas att detta hjälper min fina mac:))
Kändes skönt att jag fick så bra hjälp...för teknisk är jag väl inte precis...inte sådär så jag fixar allt själv:) Men nu vet jag vart jag kan vända mig om jag behöver mer hjälp.

Kram// D

7 kommentarer:

  1. Håller med dig, Supporten är superbra att ta till när man har kört fast, vilket händer ibland hihi
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Jag kan ingenting så det är bra om det funkar!

    Man blir helt ställd när det strejkar!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det är tur att dom finns så man kan få hjälp när det hänger upp sig.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Vi har haft "Macar" sedan 1984 och visst är de bra, eller rättare sagt knappast aldrig några fel. Kram

    SvaraRadera
  5. Nu är det sonens tur att säga: "Vad var det jag sa?"
    Känns skönt.

    SvaraRadera
  6. Skönt med support som funkar! Nu hoppas jag att datorn din vill göra detsamma!

    SvaraRadera
  7. iT support var mitt jobb under många år, först med Apples Macintosh på ett företag i Lund, alla trodde att Macen bara skulle bli en leksak, men ack så fel man hade ;-))

    SvaraRadera