fredag 15 november 2013

Tjäder och födelsedagsbarn

Tänk ändå vilka fina djur vi har i naturen. Vi träffade på en tjäder när vi var på väg med husbilen. Det är inte ofta vi ser dom såhär ute på vägen. Sen att få fram kameran snabbt...det är en annan sak:-)
Hann precis med att fota den mäktiga fågeln :)
Och så dessa 4 fota ljur här i Norrland gillar jag:) Om dom inte bara vill vara på vägen:)) Kan väl säga att extra ljusen som maken monterade fast på husbilen var bra sist vi åkte upp över. Nog var dessa på vägen. Men vi såg dom betydligt snabbare när vi hade x-tra ljusen. Billig livförsäkring.

****
Har fixat lite till min vänninna Ann-Britt som fyller år idag. Hon drog till Stockholm för att fira sin 50 års födelsedag:-) Men hon slipper inte undan. Vi firar henne när hon kommer hem:)
Ann-Britt fyller 50 år idag...Hipp hipp hurra

Ikväll blir det filmkväll för oss ialla fall:) Maken har hyrt några filmer. Så ner med filmdukten och mys på hög nivå så här en Fredagkväll.

Kram// D


2 kommentarer:

  1. Snabbt att få fram kameran! Orre tror jag inte att jag har sett sedan jag var liten nån gång...

    SvaraRadera
  2. Tror inte att jag sett en orre, fin bild
    Kram

    SvaraRadera