söndag 24 november 2013

Ann-Britt 50 år och lite annat i helgen

Vår helg har varit full proppad ...kan jag säga. Helgen har gått så fort och nu är det söndag igen!!. Jaja vi har då haft trevligt tillsammans med yngsta sonen Gabriel och hans Therese, vi har träffat några av våra vänner Anders o Karin, och i dag har vi träffat våra andra vänner Ann-Britt o Tobbe. Söta väninnan Ann-Britt har fyllt 50 år så vi var dit o uppvaktade henne idag. Vi blev dit bjudna på lunch:)
Det var jättetrevligt och gott. Med oss hade vi ett paket o ett hemgjort kort som jag gjort åt födelsedagsbarnet:). Jag hade gjort kortet klart.(.bilden ovan) men ändrade mig snabbt när jag fick med posten en annan typ av stämpelmotiv....en liten ängel. Jag o A-B gillar änglar båda 2. Så självklart skulle motivet vara en ängel:) Lite tuffare dock..
Stämplar först på ett vitt tjockare papper...sedan börjar färgläggningen...
Däremot hade jag där också svårt att bestämma mig vilken färg på håret lilla ängeln skulle ha...jag frågade Kjell...-Vad tycker du...blond eller mörkhårig?? 
Det blev den mörkhåriga :-)). Jag gjorde ett center step card.
Sen färglade jag "henne" med promarker pennor. Och lite glitter såklart:) Jag gillar glitter:)
**

Efter lunchen promenerade vi ner till stan tillsammans. Jag hittade ett hjärta med en prisma som hängde i. Så det köpte jag till min mamma. Vi har haft skyltsöndag här i stan idag, så det fanns en del "knallar" som var ute på stan o sålde sina alster. Efteråt gick vi till mor o far o hälsade på. Då var redan vår son o flickvän hos dom o hälsade på:) 

Tack alla kära vänner för en trevlig helg.

Kram// D


2 kommentarer:

  1. Vilken trevlig helg!

    Det gäller att hålla isär vardag och helg när man är ledig hela tiden!
    Ännu svårare med modern telefon som bara innehåller dagar!
    För en tid sedan bestämde jag och några kompisar träff en fredag, vi hittade inget annat datum!
    När vi kom hem och berättade blev det vilda protester, Midsommarafton, finns inga helger i den moderna telefonen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Verkar som du haft en trevlig men intensiv helg. Kram Elisabeth

    SvaraRadera