torsdag 21 november 2013

Batteri ljusstake till Pärlan

Fick mig en åktur till Luleå med mina föräldrar i går. Och vi hade en riktigt trevlig dag tillsammans:-)
Det var soligt och fint och bra väglag att köra på. Vi shoppade och jag bjöd dom på lunch sedan. Lite jul inköp blev det också till "Lilla Pärlan":). På Jula hade dom extrapris på batteri ljusstakar. Som passar perfekt i husbilen. Dessutom med led lampor. Dom fanns i svart och vitt. Jag tog 2 st vita. Måste ha en i reserv också:-)) Sån är jag. Om jag hittar nåt fint...måste jag ha 2.....om den ena går sönder..haha. 
Storleken är 27 x 29 cm. Hur söt som helst o i plast. Ett tips till er som vill ha i er husbil/husvagn ...åk till Jula 69 kr/st nu. Tack Mamma o Pappa för en jättetrevlig dag med er:)

Nu blir det en promenad på mitt löparband för min onda o värkande kropp. 

Kram// D


4 kommentarer:

  1. Ser att det är snö vid sidan av vägen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset. Vi ska på shoppingrunda i morn;-)
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Vi har vunnit en liten snygg "vit & röd" med fem ljus. Dock är den på 220 v. Kram

    SvaraRadera