tisdag 5 november 2013

En låt till våra kära vänner - Together

Ibland blir inte livet som man tänkt sig. Fort kan allt raderas och chocken förlamar en. Ett par av våra goda vänner har precis råkat ut för tragik som man inte kunde ens drömma om. Oj vad mitt huvud snurrar och tänker på dessa fina fina människor. Mitt hjärta blöder o mina ögon är också fulla med tårar.

Jonathan och Charlotte
( jag fixade inte att få med starten på sången...tryck på ringen o dra den  till vänster o fr början)

Vi tänker på er kära vänner och lider med er.

Kram// D

5 kommentarer:

  1. Utan att veta, kan jag bara instämma i att så mycket kan hända, som man inte kan förutse. Finns till hands för dina vänner. Det är vad de behöver. Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Elisabeth: Visst vill man finnas till för ens vänner. Absolut i med och motgång. Jag finns här, dag och natt för mina vänner, om och när dom vill. Kram Deciree

    SvaraRadera
  3. Tack vännen för dina fina ord. Hälsa Kjell
    Kramar från oss
    Agnetha och Alf

    SvaraRadera
    Svar
    1. A & A. : Kramar tillbaka till er käraste vänner. D & K

      Radera
  4. Gulle rara fina ni. Läser detta just nu och sänder en kram till er för att ni fanns och finns för oss i vår enorma sorg efter att ha förlorat vår Tove.
    Kram Agnetha och Alf

    SvaraRadera