lördag 14 maj 2011

Beresta söner

Nu verkar blogspot fungera:)) Äntligen
Det är inte roligt när det strular....
Lite störande är det väl att mitt
inlägg jag gjorde, försvann..det gick
 tydligen inte att återställa för blogspot.
Så jag gör samma igen..
men med en bild jag fått
av Christoffer

Som sagt så berättade jag att vår
äldsta son Christoffer rest runt lite
med sin flickvän Jonna.
Dom har varit i Tyskland hos
några kompisar och även i Amsterdam.

Jag är lite "avis" för att dom fått se alla
fina blommor i Amsterdam.
Inte för att jag vet om jag kan vistas
där med min allergi:))
Men det kan nog tänkas att vi drar
en repa med husbilen dit:)


Här sitter våra söta ungdomar i en park
i blomsterparadiset Amsterdam

Vi har just nu suttit och tittat på 500 bilder
som Christoffer och Jonna tagit.
^^^^

Gabriel är som sagt ute och reser också just nu.
Han, Gustav och Ville har åkt till Belgrad.


Så när han kommer hem så hoppas jag att
vi även då får titta på en massa bilder.
Då är det dags för yngsta sonen att ha bildvisning:)


Kvällen innan han åkte till Belgrad brassade
vi och åt jordgubbar och glass:)

Här har Gabriel fotograf varit framme.

Trevlig kväll

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar