tisdag 10 maj 2011

//Fix i husbilen:)// Bureå //

Igår var jag till Bureå och Granlunds kiropraktik.
Ingemar som driver detta är den absolut
bästa jag träffat. Sen är han ensam i Sverige
med den metod som han gör.
Jag blir så bra efteråt och kan andas så lätt.
Men det gäller att vila i minst 1 vecka efteråt
och dom första dagarna får jag inget göra.
Sen är man ganska knäckt efter behandlingen.

Medan jag vilade och tog det lugnt igår kväll
så gick min man in i husbilen och flyttade vår tv...
Och fotade resultatet:))


Vi har haft den i skåpen till höger ovanför kylen...
den hängde ut mellan sängarna och var bara ivägen.

Detta tyckte vi var en bättre lösning
då kan vi ha en micro i skåpen istället:))

Sen satte han upp märket vi fått av Camp4you.
Detta måste synas när vi har våra träffar.
Så det syns att vi är medlem...såklart


Igår kväll ringde min söta väninna Ann-Britt.
Hon visste att jag varit och fixat ryggen
så hon ringde och surrade en stund med mej.
Oj vad jag uppskattar sånt.
Hon är så gullig som bryr sig.
En riktigt kär vän.
Tack för det Ann-Britt.

Efter henne ringde mina föräldrar och sen
vår kära son Christoffer som är i Tyskland.
Det är så roligt att höra hans röst...speciellt när
han är borta så jag inte kan ringa honom när jag vill:))
Vi pratar med varandra varje dag, både med
Christoffer och mina föräldrar.
Är så glad att vi har så jättebra kontakt...
det är inte alla som har det.
Tack snälla ni för att ni finns.

Idag blir det bara att ta det lugnt och vila

Ha det bra

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar