torsdag 26 maj 2011

Morgon foto & luncha med Janja

Morgonen började med lite
fotografering.
07.30 tog jag kameran och
cyklade iväg till bl.a båthamnen.
Blomman taget med min nya Close-up lins.



Sen lite foton vid badhusparken och
 mina favoritblommor:) Löjtnants hjärta.
Ville testa mina nya kameralinser close-up...en lins
så man kommer närmare blomman man vill fota


Fotade lite andra blommor också
men bara denna visar jag nu:))

Efter fotningen cyklade jag till
mina föräldrar och drack kaffe.
När jag satt där hörde min
väninna Janja av sig
och ville luncha på stan med mej.


Vi gick på Challange och åt lunch
och tjattrade en stund. jättetrevligt.

Sen bar det av på stan i flera timmar.
Oj så trött jag var när jag kom hem.
Trött men jätteglad över att jag
har så fin väninna.

En trevlig dag helt enkelt med en god vän.
^^^^^^^^^^
I morgon blir det en tur med husbilen
till Norsjö över helgen.
En träff med Camp 4 you medlemmar.
Det ska bli trevligt att få träffa alla,
äta och kanske dansa lite:)

Så jag önskar er en
Trevlig Helg

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar