torsdag 5 maj 2011

Grön present:)) & Halsfluss i huset.

Min man hade varit till Camp4you:)
och kom hem med en grön present till mej.
Han är så söt min man.


Naturligtvis ett måste till vår husbil
Passar såklart perfekt där:)
Salt och Peppar/par
Supersnygga..tack snälla Kjell :)

^^^^^^^^^

Sen lite uppdatering....

Jag berättade igår att sonen hade
så ont i kropp o hals.
Jag skickade honom till Cederkliniken.
Hem kom han med Penicillin
och fått veta att han har halsfluss.!!!!
Jag är så glad att han for till läkaren
och fick hjälp så det går över för honom.
Våran läkare Kristina är så bra.

Sen är han smittfri efter 48 timmar.

Hoppas nu att det lugnar ner sig
ett tag och att vi får bli friska och må bra.

Annars...så har jag o min kära make
varit gifta i 21 år idag:))
Shit vad tiden går fort när man har roligt:)


Kram


1 kommentar:

  1. Jaa, hoppas verkligen ni far vara friska snart!!! Hälsa Gabriel!!

    Grattis på eran dag, hoppas ni haft en fin dag, kraaaaam

    SvaraRadera