lördag 14 maj 2011

Grattis Christoffer i efterskott:)

Oj oj oj nu blir det många inlägg idag.
Blogspot har ju som sagt haft problem
så jag har inte kunnat göra mina inlägg.

Äntligen får jag göra inlägget från
Christoffers födelsedag.
Han har varit i Uppsala för sitt
slutliga examensjobb.
Nu har han/dom  kommit hem och
vi får äntligen uppvakta honom.
Christoffer o Jonna kom till lunch idag.
Härligt att få se dom båda.


Han ville själv vänta till han
skulle hem i helgen.
Lång väntan från den 19/4 (hans födelsedag)
 till idag den 14/5. Jag personligen
tycker att den som fyller år
ska helst bli uppvaktad på sin dag.
Kan man inte det så blir det såklart
tidigare eller senare, som i detta fallet.

Har gjort detta gratulationskort
till honom. Litet scrappingkort:)


Det blev lite allmän presentutdelning
för oss i familjen idag. Först fick han sina
försenade presenter av oss och Gabriel.
(Morfars har redan presenterat honom)
Sen fick vi jätteläckra träskor från Holland av dom:))

Ett par till mamma/svärmor och ett till pappa/svärfar.

Dessa blåa träskor var till mej.

Det var nog meningen att vi skulle ha dom på oss
men jag vill nog hänga upp dom på väggen:))
Kanske med blommor i, vi får se.
Inte kan jag ha dom på mig, dom var för fina för det.


Dessa bruna var till Kjell.
Han kanske ska använda sina för han
storgillar träskor. Bra är det:)

Dom var jätteläckra och vi blev så himla glada båda två.
Tack snälla Son &  Jonna för så fina
presenter som vi fick.
Gabriels present får han när han kommer hem.

Ni är 2 riktiga änglar

I morgon kommer morfars, Tage & Doris hos oss och
vi ska ha födelsedags fika för Christoffer.

Och senare på kvällen när ungdomarna åker hem
till Umeå igen, kommer lillebror hem
och då blir det hämtning på Kallax:))

En bra helg

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar