måndag 23 maj 2011

Telefon samtal

Tycker vi har fått jättemycket gjort i helgen
med allt stök vi pysslat med.
När man har hus måste det underhållas....

När jag höll på som mest ringde
telefonen. Blev så snopen när jag svarade.
Det var en man från södra sverige, Skåne tror jag.
Han ville ringa o säga att han hade läst
vårat reportage i Husbil & Husvagn.
Och att han tänkte göra likadant som oss
ang trappbelysningen.
Sen pratade han på om lite av varje o berättade att dom
hade köpt en likadan Adria Matrix som
oss för en månad sedan.


Det var varkligen trevligt att han ringde
och han skulle nog ringa igen sa han:))
Trevligt med nya Adria vänner:)

Idag då?  Jo det är städning som gäller.
Och framför allt rensning...det är loppis snart:)
Då ska jag dra dit min familj o "kränga"
lite saker, som kanske någon annan vill ha.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar