torsdag 19 maj 2011

Camp 4 you, tusen tack

Vill bara berätta att Camp 4 you i Piteå,
med VD:n Micke i spetsen är helt suveräna.
För att inte tala om Andreas i verkstan!!
Helt suverän på att ställa upp.

Andreas i verkstan, har hjälp oss och
fixat och donat och beställt....
helt super på att hjälpa till ang vår husbil.
Tusen tack för det Andreas.
(nu får jag hoppas att han inte tar illa
 upp att jag satte in hans foto i min blogg:))


Min man var förbi idag och pratade
med Micke och Andreas om vår
illa luktande toyota som vi har.
Vi får inte bort lukten ur bilen
och vi vet inte riktigt vad det är
som luktar?????

Vi köpte denna röda faran i Sundsvall
förra sommaren. Jag älskar vår bil.
Men vem vill inte ha en automat bil...
Det är så skönt med en automat
bara gas och broms.
För mig med mina trasiga axlar
är det helt suveränt.


Ialla fall så har camp4you en
ozonbehandlare. Den fick vi låna!!
Helt otroligt vad dom är snälla med oss.
Så nu hoppas vi att vi får bort
lukten från bilen...

Man lever på hoppet

Tusen tack igen för hjälpen
och ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar