tisdag 3 maj 2011

Nytt Pass till mej & Biblioteks besök mm

Denna dagen har varit bra:)

Tog mig en cykeltur till mina
kära föräldrar på morgon kaffe.

Sen åt jag lunch med min kära make.
När han åkte tillbaka till jobbet
kom min goda väninna Janja
för att hälsa på mej:))
Hon hade varit på utbildning till lunch
så hon kom till mej innan hon skulle åka hem.
Gulligt av henne.

När hon åkte hem så tog jag
bilen och åkte iväg till
polisstationen för att ordna
mig ett nytt pass.
Där jobbar Carola så då blev
det lite ressurr med henne.:))


Efter pass fixet åkte jag till
Biblioteket och Marianne N.
(Gabriels kompis mamma)

Hon ville ge mig några tips inför
Min & Gabriels Prag resa.
Dom har varit i Prag i fjol.
Hon fixade fram några böcker om Prag,
och jag ska även få låna hem
2 böcker till, som hon skulle ordna åt mej.
Tack snälla Marianne för hjälpen.


Så nu är det bara att börja läsa:))
Så vi inte missar nåt under vår resa.

Ha det bra

Kram

1 kommentar:

  1. Prag verkar ju vara riktigt vackert...Ni lär få en underbar resa! =)

    Kraaaaam!

    SvaraRadera