lördag 14 maj 2011

Bröllop

Idag gifter sig Thomas & Kristina på Fårön.
Dom ska ha vigseln ute vid vattnet,
så jag kunde inte följa med.
Eftersom jag blir väldigt sjuk av pollen
av björk som spricker som värst så
är det bara att hålla sig inne.
Astman vill jag helst slippa just nu och
 uppsöka akuten räcker för nu:)

Har gjort ett bröllops kort.
Scrappat lite:)
Plus en liten dikt inne i kortet.


Hade en del vita ramar också
som jag satte i ett foto av dom tillsammans.
Fint blev det, tycker jag själv:)

Dessa saker satte vi fast på presenten:)

Min man vägrar att vara med på bild
så jag fick bara fota våra supersöta ungdomar
uppklädda o klara för fest


Så vackra tillsammans.

Hoppas dom får en fin dag.

Jag ska väl äta gott jag också
och se eurovisions på tv:)

Ha en bra lördag kväll

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar