onsdag 18 maj 2011

Jag längtar efter att få sitta ute:)

Nu längar jag efter att bara få sitta ute
och må väl  och bara få njuta av det
vackert gröna runt omkring oss.
Det blir bara grönare och grönare
i träd o buskar


Ute fick jag sitta när vi campade
med husbilen för några helger sedan.
Inte för att det var så himla varmt..
med tanke på att jag satt med filt
över benen. Men klockan var
faktiskt bara 07.00 och jag satt ute.!
Och inte för att det var vackert och
grönt heller...men sååå himla skönt.
Jag älskar campinglivet:))



Det blåste så mycket nere vid vattnet.
Ändå campade vi inte så
nära vattnet.
Men  det blåser alltid i Luleå.

Längtar också efter att bara ta cykeln
och åka iväg...kanske o hälsa på någon.
Nu kan man väl inte cykla hur långt som helst...
Väntar på att det ska spricka färdigt
så jag kan åka och hälsa på min gamla
arbetskamrat Kerstin.
Vi skulle ta en utflykt sa hon....när jag skulle
komma hos henne. Hoppas det blir snart.
Det är inte så länge till vi drar söderut med husbilen.
Jag längtar såååå

Tittar man i trädtopparna...så nog visst
händer det saker. Och kommer värmen så
går det ännu fortare.


Den som väntar på nåt gott
väntar aldrig för länge:)) ha ha

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar