lördag 7 maj 2011

Helg m husbilen

Igår kom vi fram till campingen där
vi ska stå på över helgen
Vi kom samtidigt med ett gäng Piteåbor.
Brorsan till min kompis Carina mfl:)
Naturligtvis kom bord o stolar fram...direkt:))
Och kaffet såklart:)
Nu har vi sovit första natten i husbilen.
och vi hade en sån mysig kväll igår.
Igår kväll regnade det en del
och efter det kom regnbågen fram.
Jag tog kort genom att sticka upp huvudet
genom takluckan :))))
Även ett foto från stranden o in mot stan.
En härlig kväll trots regn.

Till veckan verkar det bli bättre väder
med mera värme...och jag får inte vistas ute
så mycket som jag vill just nu
när björkarna börjar slå ut.
Så jag är så glad att vi hann ut
En sväng innan dess.
Är inte så sugen på att åka jojo
ut o in på akuten under pollensäsongen
På grund av att jag får så mycket astma.
Så just därför är jag extra noga
under lövsprickningen.
Sen är det fritt fram....
Och då blir det camping igen:)

Idag blir det att gå på marknad.

Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar