söndag 8 maj 2011

Gamla Tåg på tågmuseét

Gör ett litet inlägg till idag
för i morgon bitti bär det av till
min rygg fixare Ingemar i Bureå.
Det var ett år sedan jag var hos honom
så det är dags för en liten fix innan semester:)
Och efter allt hostande.

I helgen var jag och min man ute och cyklade
förbi tågmuseet som var bredvid campingen.

Det är nåt som fascinerar mig.
Kolla in så fina lok och vagnar
som fanns förr...

(Jag har fotat själv dessa bilder på min blogg)
Hade som tur var med mig kameran
och att det var soligt.

Gjorde denna bild lite antik.
För loket är gammalt.

Testade väl lite extremt med denna bild...
Den  fick sig lite extra rosa och grön färg:)
mina färger helt enkelt:)))

Loket är det mina ögon fastnade på mest.
Det är sååå mäktigt!!!!! :))
Det var en fröjd att gå mellan dessa vagnar
och få ta kort på dom. Nostalgi tripp:)

I morgon gör jag inget inlägg pga mitt ryggbesök
och vila efteråt. Brukar bli så knäckt efter besöket.

Så ni får njuta av dessa jättefina gamla Tåg:)

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar