söndag 29 april 2012

Camping helg


Vi tog husbilen och drog iväg i fredags på en liten tur.
Vi åkte upp 12,5 mil.Ville känna in känslan för den plats där vi
alltid haft husvagn och förgård.
Ni ser själva så härligt väder vi hade. Jag fotade just när det
vankades lunch vid husbilen. Här hade vi det så härligt.
Många timmars pressande i solen, plus att vi träffar
som sagt dom som är surrsugna...som vi :)
Härligt med camparlivet:)
Senare på eftermiddagen kom vinter täcket på.
Och det ska jag säga att det var en bra investering. Det blir så 
skönt inne i husbilen. Mörka sidan utåt på vintern. Sen kan man
vända och få den silvriga sidan utåt på sommaren, mot solen:)
Sen blev det grillat till middag. Såg att grillar av alla
olika slag kom fram vid många av husvagnarna och husbilarna.
Det blev grillmiddag för väldigt många i solens sken:)

I morgon är det måndag och jobbardag för min man.
Men då är han ledig tisdag igen. Så veckan lär gå fort.

Kram till er// D

4 kommentarer:

  1. vilken härlig blå himmel ni haft! Här i sjåne har inte himlen varit lika inbjudande men jag hoppas att det tar sig till morgondagen, jag är ju ledig :-)
    kram

    SvaraRadera
  2. Agneta: då hoppas jag att du också får fint väder på din lediga dag:) kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Blev det till Arvidsjaur ni åkte?
    Ha en trevlig valborg.
    MVH Carina C

    SvaraRadera
  4. Carina: jamenvisst:) vårt andra hem. Trevlig Valborg själva. Kram

    SvaraRadera