måndag 16 april 2012

Överskriden kvot på bilder


Jag vill kansta in en fråga till någon som
kanske kan hjälpa mig:)
Jag skulle byta min kontaktbild på bloggen.
Då fick jag rödmeddelat att:- jag överskridit
kvoten för bildöverföring??
Det är inga andra problem att sätta in bilder
på min blogg annars. Just bara kontaktbilden.
Har någon som har blogspot provat betala in
för att få mer bild tillgångar?

Vill först fråga om någon varit med om samma,
innan jag går in på google och betalar några dollar:)

Ha det gott alla kära bloggväninnor
Kram till er// D

3 kommentarer:

  1. Har inte varit med om det, men funkar det inte om du tar bort den gamla bilden först?
    Annars kanske du kan få hjälp på http://fixa-din.blogspot.se/ Där finns massor av tips!
    Lycka till

    SvaraRadera
  2. Hej Dessan. Såg din kommentar hos "oss". Jag försökte tidigare att betala de 5 dollarna som det angavs, men just då gick det inte med e-kortet och sedan makulerades köpet. Men helt plötsligt kan jag lägga in bilder igen!! Men för hur länge det är möjligt, vet jag inte? Tror inte att detta meddelande är såå vanligt. Vi har inte ens haft bloggen igång 1 år, så det verkar lite konstigt. Vore intressant att veta om någon har betalat och fått det att fungera sedan. Ja vi får se vad du får för svar.
    Hälsn Yvonné

    SvaraRadera
  3. Vi säger som Kors och Tvärs, vi har inte varit med om det, men vi kör via wordpress och så gör vi alla bilder anpassade för webben (mindre). Det bästa är nog att kontra blogspot enl. ovan. Men har också hört att man på blogspot betalar för ett grundpaket och när det är fyllt, så vill de har mer pengar. Det är allt vi kan hjälpa dig med, tyvärr. Lycka till! 3M

    SvaraRadera